... Every secOnd is wOrth ...

... Every secOnd is wOrth ...

Selasa, 28 Januari 2014

Hangout with my buddy

Sejukkk,cuaca sejuk menjadi2 sejak dua menjak ni,ade yg kate salji nk turun kt malaysia laa ape laa. Sejauh mane kebenarannya hanya Allah s.w.t saja yang tahu..
Hujung minggu tu ari aku balik kampung cuti 3 ari,pahtu dah berjanji ngn fren forever aku nk g kuo dating same2, set time kol 8 mlm,mlm tu cik eyna n adik dye dtg jemput aku..wahhh..pe mok datin doh wase,haha..kami kuo berempat,aku, Cik Eyna,Shikin (adik Cik Eyna),n Fetty..
kami g Mesra Mall cuci2 mate sambil tu tayang body kat Wani..ahaha..jgn jeles ko ye!!
Lepas tu kami g makan kt gelugor Kerteh. Tengs a lot to Cik Eyna coz belanja kami makan.
tapi nasi goreng dia biase2 je..semua nasi goreng dia seakan-akan je. aku ngan shikin makan nasi goreng ikan masin.Cik Eyna makan nasi goreng kampung n tomyam daging,si Fetty plok makan nasi goreng USA.
nasi goreng USA kedai ni mmg failed!! daging masak merah dia sejuk,mybe yang lauk yang tengahari tadi kot,plok tuh mix vegetable dalam nasi tu masam, teruk bebenor tukang masak dia!! 
bile bagitahu kat pelayan kedai tu,ade plok geng2 veteran duk menggosip..(pompuan veteran adat laa..).
macam laa kiteorg mkn x berbayor..huhhh!! geramm..


Fetty (googles)haha.. Cik Eyna, n me.. 
#berpopcorn kauuu#

nasi goreng USA failed





Tiada ulasan:

Catat Ulasan