... Every secOnd is wOrth ...

... Every secOnd is wOrth ...

Isnin, 27 Mei 2013

Pantai Batu Kemasik

time ni aku yang jd camerawomen..^_^ 

Bile balik kampung,sesekali petang2 tu bole ler bawak rombongan kaum kerabat,adik beradik bersantai di pantai ..hujung minggu mesti(bole di ketegorikan sememangnye lah kn?) ramai rakyat2 jelata berkelah kat pantai. kami ke pantai pun dah petang,plan nk g pantai telekom tapi ssekali ubah angin kami pantai batu, kemasek,pantai batu?? oleh kerana banyak batu kot..kikiki..pantai lain pun ade jgk batu kan??.. : p..
on de road tu along singgah beli pisang goreng,kepok goreng ngn air batu campur..marwelessss3 ;0
beli makanan banyok tu pun emet berebut lg dgn si abg..ngajuk2 siap.Abg yg sakit perut bkn mkn bnyok pun..
Tp time ni xleh duk lame2..si abg aimi ni sakit perut, mungkin makan tomyam pedas semalam punyer,suruh duk umah je x boh!,nak ikot gok wlpn bejalan seret kaki,pucat x bermaya je,sblm balek tu dang jugok snap bebrape pic.heeee..punyer la  bersunggoh sgt snap pic,camerawomen kite jatuh dgn gayanya (kuak lentang) ats batu.haaaaa..nasib baik xdok mende2..
Balik dari pantai belum nape2 aimi dah muntah lam kete..kelam kabut nak berenti tepi jalan..hiihi..malam tu baru ayahanda bawak dia ke klinik.sakit perut nye macam dah melarat,bonda takut jugak penyakit lain ghupe2 nye sakit sbb angin,muntah2 senak perut.legaa wasean hati bonda & ayahanda.(sebelum ke klinik sempat ag aimi tilik gambo td).

macam2 gaya ade..heee 
posing sakan along ngn angah

manje gitu adik ngn abg.
.pose dgn muka yang dok larat sebab tahan sakit perut..
huhuu..kecian aimi